深 呼 吸 破 解 「 俾 鬼 笮 」??

點 解 楷x 「 俾 鬼 笮 」 ? 醫 學 上 有 無 正 式 稱 呼 ?

A : 「 俾 鬼 笮 」 正 式 醫 學 名 稱 為 「 睡 眠 癱 瘓 」(Sleep Paralysis) , 這 是 一 種 睡 眠 現 象 , 有 些 人 在 睡 眠 中 發 噩 夢 , 出 現 如 被 人 追 殺 等 恐 怖 場 面 , 人 好 像 醒 了 ,但 由 於 肌 肉 仍 未 甦 醒 ,往 往 令 人 全 身 肌 肉 動 彈 不 得 ,想 郁 都 郁 唔 到 , 使 人 十 分 惶 恐 。

Q : 有 人 身 處 外 地 酒 店 度 宿 時 常 有 「 俾 鬼 笮 」 經 驗 ,究 竟 點 解 ?

A : 「 俾 鬼 笮 」 通 常 是 因 為 焦 慮 、 緊 張 、 抑 鬱 而 產 生 ,有 些 人 身 處 異 鄉 楷x 害 怕 撞 鬼 、 又 或 不 習 慣 陌 生 的 床 鋪 等 ,都 楷x 影 響 睡 眠 狀 態 而 出 現 這 種 生 理 現 象 。

Q : 「 俾 鬼 笮 」 需 唔 需 要 醫 治 ? 有 咩 方 法 治 療 呢?

A : 一 般 來 說 , 若 果 「 俾 鬼 笮 」 的 次 數 不 多 , 對 個 人 生 活 也 沒 有 影 響 的 話 , 大 多 不 用 理 楷x , 不 過 , 若 發 覺 「 俾 鬼 笮 」 的 次 數 頻 密 之 餘 , 又 如 令 患 者 晚 晚 睡 眠 前 都 感 到 驚 慌 、 事 後 覺 得 好 辛 苦 的 話 , 便 有 需 要 治 理 。

最 重 要 是 找 到 源 頭 , 了 解 問 題 徵 結 並 解 決 它 , 此 外 ,服 用 適 量 藥 物 如 安 眠 藥 、 鎮 定 劑 及 抗 抑 鬱 素 都 有 幫 助 。

Q : 當 「 俾 鬼 笮 」 時 , 可 以 怎 樣 做 來 減 輕 驚 惶 的 狀 態 呢?

A : 當 「 俾 鬼 笮 」 時 , 全 身 自 主 肌 肉 楷x 不 能 郁 動 , 但 呼 吸 肌 肉 則 不 受 影 響 , 若 想 「 俾 鬼 笮 」 快 些 消 失 , 不 妨 深 呼 吸 數 次 , 有 助 加 快 甦 醒 , 減 輕 驚 惶 程 度 。 相 反 , 若 果 愈 掙 扎 , 只 楷x 令 人 覺 得 愈 惶 恐 , 身 體 愈 僵 硬 。

有效嗎?

嘻嘻!謝謝分享~~ [s:2]