TOP1怪書的TOP10怪問題

TOP1怪書的TOP10怪問題
好書推介《WHY DO MEN FELL A SLEEP AFTER SEX?》,畀10個過癮內容你睇。

TOP1 男人做愛後,總撇下女人,呼呼大睡?
不論男女,每次高潮後,身體會分泌大量引致昏睡的荷爾蒙,例如:Prolactin、GABA和Endorhins等,有人認為男性分泌多一點,所以……但女性高潮次數比男性多喎?總結原因,可能係肌肉在做愛後分泌Glycoen引致,而男性肌肉量多一點、做愛主動一點,所以比女人容易睡覺。

TOP2 拔一條白髮,同一個位置會生番兩條?
唔會。三個月後,又係生番一條白頭髮。

TOP3 點解男人唔聽女人講?
用男性腦部測試,當他聽到男人聲音時,腦部影像區活躍起來,但聽女人聲音,「分析複雜聲音區」則較活躍。測試證明男性聲音易變成影像,所以聽得入腦,相反女性聲音要分析,聽唔入腦。

TOP4 食RUM酒蛋糕會唔會醉?
會,不過視乎你焗幾耐。據測試,將半杯Rum酒放入蛋糕內,焗1個小時,約剩下1安士的酒精。

TOP5 點解有腳臭?
腳臭有個好好聽名:「Hyperhidrosis」。腳有30萬個汗腺,特別多汗,而臭味是由細菌引起,據ER的經驗,腳最臭一刻是脫襪一剎,俗稱「毒襪症候群」。

TOP6 狗有無肚臍?
有。不過好難睇到,所以好多人以為狗無肚臍,狗肚臍位於肋骨和盤骨中間位置,只要翻開濃濃皮毛就見到。

TOP7 狗識睇紅綠燈過馬路?
未必。狗雖然無色盲,但牠們比人類少一個Cone(人類有3組),好易經常把紅色和綠色混淆,所以唔係隻隻狗都識睇燈過馬路。

TOP8 動物會唔會有同性戀?
會。動物學家BruseBagemihi話,有證據顯示450種動物都會同性戀,包括吸血蝙蝠、海豚、長頸鹿等。

TOP9 打噴嚏會整停心跳?
會。打噴嚏時,胸部的壓力會改變,影響血液流向心臟,因而改變心臟跳動的速率,但很少會引致心臟停頓。

TOP10 見到太陽會打噴嚏?
呢種係「Photic打噴嚏反應」,Sun-sneezer最危險係飛機,所以美國軍方醫學期刊指出,Sun-sneezer係戰鬥機機師的Riskfactor。