【网络小说】小男人週記 2

Q 太郎的話

話創造女人,係上帝同男人開最大一個玩笑。

願我能存在於玩笑中,直至死亡。

Q太郎

我個花名叫 Q 太郎,好多謝阿寬一直冇將我個真名公開。

儘管我阿寬筆下係一個幾咁冇用女人奴隸,咁又點?

得失我自知。

人最慘就係得失自己唔知。人地話三歲定八十,係,正如我 Q 太郎清楚自己性格弱點,亦等於你地大家都知自己弱點一樣,明知改唔到!咁點呀?「典」地呀?唯一方法係接受自己。

好似阿寬咁經常反省自己係痛苦,佢失眠時候比我多,就係因為我「覺覺豬」陣,佢「貢」起身反省。

我覺得服侍女人無乜唔妥,係因為我自細一個以女性為中心家庭長大,我有一個媽咪、四個家姐。我爸爸係行船,一年返兩三趟。

記得我十一歲零三個月一年,爸爸返,咁見到媽咪同雜貨舖個老闆眉來眼去,佢雜貨舖拉媽咪上樓,指責佢對眼操作得唔正常,大家初則口角,繼而動武。四個家姐立即表態,企晒媽咪邊,爸爸向當時掛住食缽仔糕我叫:「仔,係男人就企過呢邊!」

我下意識摸下自己喉核,無錯! 阿喇男兒一個,豈容婆娘橫行。我放低美味紅豆缽仔糕,想話一步跳過爸爸邊,誰不知二家姐身形一閃,一個黑壓壓飛碟形物體向我兜頭罩下,我正想一個鳳點頭,將頭同地距離拉近,可惜已經太遲,「登」一聲,我頭部受震,暈o左!

都係我大家姐聰明,佢搵個鬧鐘鬧番醒我,我望見身旁有一隻凹底鑊,知道飛碟型物體係乜。

爸爸俾我屋企五個女人迫走,後來佢寫信番俾我,係寄俾隔籬屋人囑咁「靜雞雞交予五兒」,信裡面叫我「生性做人,小心女人!」

媽咪同四個家姐有一排當我係全球男人代表,盡量糟質我,屋企奉旨極端大女人主義。後來我精乖,唔只聽佢地話,仲開始佢地,對四位家姐逐一歌頌佢地「美貌如花,柔情似水,體態可人,風姿綽約」。女人,原來你歌頌佢地,佢地就居然自己溫柔起上,仲對我鬼死咁好,拍拖都帶埋我去食爆谷。

記得某年有一日,忽然有記者上門採訪我地,媽咪、家姐連忙叫:「咪入住,我地換緊衫!」一個二個櫃埋 D 七彩馬騮衣出o黎著,爭妍鬥麗,個個擺定甫士俾記者先生影相!

可惜,記者先生唔係採訪華富最清潔住戶,而係比船公司早一步到,通知我地爸爸上隻貨輪太平洋行行「穿底」沉o左。據李姓記者描述,太平洋浪有幾層樓咁高,我問佢:「咁唔太平海做乜叫太平洋?」佢搖搖頭。

媽咪來不及反應,李姓記者叫佢住同爸爸影幅結婚相影張相,媽咪不知所措,又係大家姐醒目,提醒媽咪:「爸爸過身,要喊喎!」

全家人一個女高音大合喊!

喊喊,我要塞住耳仔至可以繼續。

爸爸離開,令我惆悵一排,我喜歡一個人走去華富下面海灣,靜靜觀察個海,拎埋爸爸托人帶俾我封信,一次又一次咁睇。

中三年,中文老師出作文題目:「碧波暢泳」,我曾經咁寫過──「每逢清明重九,必備泳褲一條,水泡一個繫腰,以青蛙步式,躍泳至海中,高呼:『爸爸安息!』」

中文老師係一個頗為美麗廿三歲少女,睇見我呢段充滿哀愁文句,深深感動,佢叫我去先生房,輕輕握住我手,叫我努力做人。佢隻手好軟又暖,我放鼻上嗅嗅,有一陣香味,事後發覺,呢種香味乃係嘉信士香遺香。

此後,我每逢追女仔,都必然講俾佢地聽我悲哀身世,每個女性都幾乎俾我打動,呢個亦係我懷念爸爸原因。

我喜歡乘搭渡海小輪,同每個女朋友講呢段故事。

我娶一個護士做太太,主要原因係貪便宜,有免費藥食,另一個原因係佢惡撾我媽咪,四個家姐合璧,威力至可以同佢拉平。老婆好!

女人係喜歡可憐男性,我懂得呢種心理,同公司一個同事 Louisa 有一段曖昧關係。佢好有母性,帶俾我太太無辦法滿足我女性溫柔,雖然佢身型有 D 婆。

老婆發現我同 Louisa 關係,大搞一場之後,風波始終平息,老婆亦經歷過一場婚外戀,大家平手。

今日,我又同一個女 CID 有秘密 Dating,我問過一個讀心理朋友,佢話我可能係用一種無用男人表面工夫,不斷向女性報復。

所以,奉勸各位女士,小心我呢類型男人!

Week 27

MON

病o左一個禮拜,返到公司,居然搵唔到自己個位喎。我初初以為病懵o左,後來真係發覺有唔妥,原來佢地換o左我個秘書。

坐o係度o既係一個自稱 Fifi o既十八歲左右女仔,好似o係 boutique 請番o黎咁o既。

於是乎就走去人事部質問,諗住要求佢地俾番個四眼妹我,點知得到o既答覆係,四眼妹已經調o左去尖沙咀分公司。我大發雷霆,問點解調人唔知會我一聲,o個個主任級o既光頭佬好無奈咁同我講:「公司一向係咁做,出 memo 就調人,我地照本子辦事。」

我唔可以再束手待斃,我上卅四樓搵趙經理。

趙經理一見到我,立刻遞個 file 俾我,個 file 有成本電話簿咁厚。我一睇個封面,嚇o左一跳,原來係新廣告o既 proposal,最恐怖o既,就係裏面仲有一份廣告合約o既副本,已經簽好o左。

我問趙經理:「點可以咁,未詳細考慮其他公司o既計劃,點可以咁草率決定?」

佢笞我話:「呢份 contract 係通過董事局會議o既。」

我再問:「點解唔等埋我番o黎至決定?」我知我問得好蠢,我係邊個?

趙經理笑o左一笑,反問我:「董事會可以決定任何公司o既事,我都想預埋你o架,但係唔好意思開口。」

呢次是我自討沒趣。

過到自己間房,望住窗口o個盆盆栽,忽然覺得自己同棵o野一樣,放o係度,只係一棵識得呼吸o既廢物。


TUE

(目訓)o向床上面唔想返工,就好似細個唔想返學一樣。細個唔想返學o既原因係:o的同學唔「侵」我玩。而家呢?公司o的人一樣唔「侵」我玩。

屋企坐到十點,Q 太郎早已經返工,我慢慢洗乾淨每一隻杯,每一隻碟,只係拖延時間,唔想返工。

我剛剛想出門口之際,門鐘響,送o黎一份電報,係我o係美國o個個老婆阿 Ann 打過o黎o既。

拆開電報一睇,我知乜o野事喇。

電報上面寫住:「阿寬,我對你唔住,阿 Ann。」

我睇完,初時冇咩事,但係愈諗愈驚:佢到底做咩事對我唔住呢?

樂觀o的諗……佢可能忘記o左我o既生日。冇理由o既,我有排至生日。

悲觀o的諗,佢唔通……唔通俾綠帽我戴?佢o係美國識o左個男人同佢……?

愈諗愈驚,打成日電話俾阿 Ann,冇人聽。電話錄音機不斷重複阿 Ann o既聲音,叫我「嘟」一聲之後,留低 message!

結果每次「嘟」一聲之後,我都唔知問乜,都係默然收線。


WED

諗一百四十幾種阿 Ann 會對我唔住o既情形。

放o左工,一個人去飲酒,本來係兩個人o既,Q 太郎甩o左底,因為佢要開 OT。

帶o左少少醉意去停車場(手羅)車,見到一對男女嘻嘻哈哈攬埋一舊,雙方攬到實一實,好似摔角咁,我勉強認得o個個女仔,o係 Dionne!

我想擰開唔睇,但係 Dionne 已經見到我,佢一手推開個男人,撥一撥亂o左o既頭髮,向我「Hi」一聲。

我唯有行過去打個招呼,行埋去,至知自己o既高度到o個個男人o既下巴。

Dionne 介紹個男人俾我識,佢叫做 Remeo。o個個 Remeo 打量我一眼,問我:「你係我上一手?」

我聽到當堂打個突,再問佢:「你講乜話?」

我望望 Dionne,佢好尷尬咁 dup 低頭。

Remeo 顯然飲唔少酒,佢一手攬住 Dionne 膊頭,騎騎笑咁話:

「大家出o黎玩,坦白o的嘛!」

我唔知點解,一聽到佢咁講,撞起火上o黎,一手撥開佢攬住 Dionne o既手,大聲同佢講:「你咪掂佢!」

我都講完,塊面就俾人抬起,我見到一個拳頭好快好快咁飛埋眼前面,然之後我就眼前一黑。有一張變o左樣o既人面貼埋我o個度,我對耳聽到有一把男人聲問我:「而家我掂唔掂得佢?」

我覺得個鼻有o的水湧緊出o黎。我聽到 Dionne 終於開聲,佢向 Remeo 話:「我今晚冇心情玩,你走啦!」

我聽到 Remeo「哼」一聲,我跌落地。我可以感覺到 Dionne 同我抹緊鼻血,佢一邊幫我抹,我一邊話:「Dionne,佢唔係好人o黎o架!」

Dionne 答我:「起碼,佢未結婚!」俾佢咁樣一講,我冇聲出,坐o係地下,Dionne 繼續講:「寬,我都唔係好女仔o黎o架! 」

我掙扎起身,大聲話:「我唔理你!總之我覺得佢唔認真!我唔可以俾o的唔認真o既人掂你!」

我聽到 Dionne 問:「咁你自己呢?」

我冇答佢,只係好認真咁望佳佢。


THU

尋晚成晚冇(目訓),Q 太郎烚o左隻蛋俾我碌個鼻,今朝佢仲同我貼o左塊膠布o係個鼻度。

公司o的人見我個樣,除o左唔表示同情,仲笑我。

收到林太一張 invitation card,係請我聽晚去參加佢結婚五周年o既紀念。聽晚開 party,佢今日至俾 card 我,都真係有o的荒謬。

晏晝開個好無聊的 meeting。

返o黎林生俾電話我,佢叫我聽日最緊要去香格里拉參加佢個 party。

我推佢唔到,唯有應承去。


FRI

到底人地結婚周年紀念可以送o的咩俾佢地呢?尤其係人地個太太你係鍾意o既。

我真係諗唔到,我o係街上面行o黎行去,點都唔可以兩手空空去o架。

諗o黎諗去,都係買o左對金筆。

我去到已經遲o左,林生林太o係度切蛋糕影相之際,大家居然好驚訝咁向我望過o黎,我立即以為自己冇拉拉鍊、冇扣鈕之類,點知唔係。

我擰轉面,原來鄧生o向我後面,佢行路歪歪斜斜咁,一陣酒氣。

我上前想扶住佢,佢一手推開我,就搶上去攬住林太,話恭喜佢。

林生一味講多謝,想同鄧生握手,點知鄧生已經一嘴錫落林太個嘴上面!

幾個同事覺得過分,上前拉開鄧生,鄧生死唔放手。

最後好似扯大纜咁將兩個人扯開,鄧生哈哈大笑,仲大聲咁講:「都係兩個人o個陣親熱o的!」

我見到林生對眼好似要噴火咁滯,林太已經大步走出去。

鄧生依然哈哈大笑。

林生一個飛身,撲過去,好似飛魚撲水咁,可惜俾我半空一拉拉住,叫佢去追林太緊要。

鄧生o係幾個經理級人士護送之下離場。成班人o係度等,等o左個幾鐘頭,一一散去。

我亦都o係人群之中行出酒店。

佢地兩個會點呢?我好想知,亦唔想知。


SAT

星期六,我唔敢講得太詳細,因為,絕大部分o既內容,都係兒童不宜o既,或者俾我提o的貼士,等你地自己去估喇。

星期六,我(目訓)到凌晨四點左右,門鐘響。林太滿面淚痕走o黎搵我,佢坐低粒聲唔出,就係咁,我望住林太,林太望住窗外面滂沱大雨,望到星期六朝早七點幾。

佢同我講:「林生好嬲,根本冇俾機會我去解釋,仲用好多最下賤o既形容詞o黎鬧我,佢……」

林太講唔落去,因為,佢已經開始喊。我下意識o既做法,就係上前攬實佢。

唔知過o左幾耐,大家都(目訓)著o左,醒番,已經係晚上七點幾。我醒先,原來我地已經(目訓)係我張床上面,林太仲當我心口係枕頭,令我呼吸有o的困難,難怪我發夢夢見自己需要氧氣筒。

我冇叫醒佢,由佢(目訓),我只係輕輕變換(目訓)覺o既姿勢。望住林太,我諗番起阿 Ann、Jenny、Rosa、Dionne,我做緊乜呢?我不斷問自己,我做緊乜呢?


SUN

果日,即係星期日,個天仍然好唔俾面咁落雨。

林太著住我件睡衣,打大赤腳煮早餐比我食。我一直望住林太,到今日我至發覺佢唔單只對手靚,對腳亦一樣咁靚。

就係呢個時候,門鐘響,我同林太都打個突,邊個呢?

行埋門邊,o向個窿仔度望出去,o下!係……係林生!

林生滿身酒氣行入o黎,坐o左o係梳化,兩隻手係咁抓o的頭髮,佢額頂o的頭髮本來唔係好多,愈抓愈見頂。

佢向我訴苦,話林太成晚冇返屋企,佢到而家都未係好接受自己個太太同人有染。

我一路聽,個心一路內咎,如果佢知道自己個太太o係我房赤大腳,會點呢?

林生叫我教佢點做,其實呢個時候我自己都六神無主,唯有口窒窒同佢講:「事情已經發生,主要問題係在乎你仲愛唔愛呢個女人。」

林生猶豫一陣,點頭同我講,佢已經太習慣有一個太太,佢唔可以想像自己冇o左太太o既生活會係點。

最後,我應承林生如果見到林太,就勸佢返屋企。

林生臨走時,仲好感激咁捉住我個膊頭,大力拍我背脊。

佢每拍一下,我就心跳加速。佢終於走!

今日,聽講某處地方落雹。

Week 28

MON

清明節補假,Q 太郎打電話返o黎,話去開和合石,問我有冇親友葬o向o個附近,叫我講低個名順便同我拜埋。除一o的性格上o既問題之外,Q 太郎不愧係一個好朋友。

我終日心神恍惚,又唔敢出街,唔知係咪驚俾雷劈,又磼恓撜Q雹打。

望住窗外面一場又一場落唔盡o既傾盆大雨,成個城市就好似俾一個大瀑布包晒o係裏面咁。

好想知林太到底有冇返林生o個度,我嘗試用好理智o既想法話俾自己知,最好佢可以返丈夫身邊。

忍唔住拎起個電話打,係林生屋企o既電話。響十幾次,想收線o個陣,有人接聽。係一把男聲,我認得係林生。我一聽到係林生把聲,唔明點解,立即收線。

我係咪作賊心虛呢?我本來係一個局外人,點解無端端牽涉入中間呢?

雨落啦!落啦!盡情咁落啦!


TUE

林太冇返屋企。公司o的人o既面口愈o黎愈冷,我粗略估計,佢地減少講笑達到三十幾個 percent。以往經常有笑聲傳出o黎o既地方,而家靜如深海。

大家好似o係度互相竊聽一樣。佢地互相招呼o個陣都係「殊!殊!」咁殊對方過o黎。

居然冇人談及鄧生當晚o既事喎。可能靜靜雞o既傳播,俾出聲講更快啦!

都係打個電話俾林生,佢呢幾日都冇返醫務所,我約佢落 Dickens 飲酒。

佢感冒,又打乞嗤,我以為醫生唔會病,而家發覺醫生都係人。

我最關心就係林太有冇返屋企,佢答話:「有。」但係林太又走返外家,佢提出離婚。

林生執住我件 Manhattan 恤衫領,個口一面噴酒花,一面大聲問我:「我做錯乜o野?我一直當佢冰清玉潔,我一直愛錫佢,I’m proud of her。而家做錯事o既係佢,not me!我已經可以原諒佢,點解佢仲要離婚?」

佢大力將個拳頭「鋤」落張檯度,成間 Bar o既人望晒過o黎。我唯一可以做o既方法係灌醉佢。

送到佢返太古城屋企,佢仲係度講:「Please help me!You are my doctor!」

我係醫生?o係佢o既婚姻上面,我根本唔係醫生,我係病菌!


WED

我再見到林太o既時候,係o係港外線碼頭,佢話要帶我去大嶼山。

o係o個度,佢居然有一間西班牙式三層高o既別墅,仲有約莫三百幾呎o既花園仔。

林太話呢個地方冇人知o既。

我地一入屋就分頭打電話返公司請假。

大嶼山一個不知名海灘對出一舊僅可以容納兩個人o既石上面,林太整個人挨o係我身上面,彷彿我就係佢o既風褸。

林太講,佢之所以揀林生做結婚對象,只係因為佢係一個好人,而且擁有一個認可o既專業資格。可惜呢個男人太懦弱,而且優柔寡斷,每每遇到事,都係林太出頭。

林太其實一早識我,阿 Ann 原來講過好多好多有關我o既o野俾佢聽。

林太一直認為我係一個固執、果斷、勇敢、有性格o既大男人,佢話自阿 Ann 口中,已經欣賞我。佢愈講,我愈慚愧,我點可以話俾佢聽,我老婆一直係要面子,可以o係佢o的密友面前講大話呢!

林太o個一雙完美無瑕o既手,一直無離開過我,瘦削而無 muscle o既手臂,就好似我o既臂彎俾佢有一份極大o既安全感咁!

夜晚,我隻手臂開始有o的痠痛,我唔習慣俾一個女人雙手抓得咁實。


THU

同林太去大嶼山一個小山坡野餐。

夜晚,o係床上面,林太(目訓)著o左,仍然用力楂實我隻手。

望住佢熟睡o既樣,好多次偷偷咁錫過佢。

一直放o係心裏面o既說話,我只係敢o係呢個時候同佢講:「我其實並唔係你想像之中咁勇敢、咁堅強、咁有個性o既大男人,我甚至乎比你老公更懦弱,你老公有一樣o野好過我,就係佢冇喜歡人地o既老婆。」

林太睡得好好,我記得我o係佢耳邊講o既最後一句說話係:「I really love you!」


FRI

明白到我地唔可以o係大嶼山住落去,林太送我出碼頭,佢著住T恤牛仔褲,比平時 young 好多。但係,仍然o係佢眼裏面,可以發覺佢好 intellegent,比起阿 Ann,佢多一份溫柔,多一份憂鬱。

返到公司,接到大古惑留低o既 message,覆個電話俾佢。大古惑好開心,因為份廣告 contract 已經簽妥,佢堅持請我落 club 玩。我推幾次,都係應承佢。我唔鍾意自己呢種咁搖擺不定o既性格。

落到club,大古惑同我叫個舞女,叫咩 Lisa。

食完宵夜,我車佢返屋企。Lisa 老實不客氣,一入屋就自己去斟杯酒飲。佢一路飲,一路周圍睇,逐間房打開o黎睇,到佢打開我睡房門o個陣,我忽然有一種感覺。

我一手拉住佢,同佢披番件外套,o係袋(手羅)三百蚊俾佢,叫佢自己搭的士返屋企。

我呢間屋雖然有過唔只一個女人,但係每一個女人都係我真心鍾意o既,冇人因為買賣而出現。呢一點我覺得要向自己交代。


SAT

Q 太郎去超級市場買一大堆日用品番o黎,仲有好多罐頭。佢一路執o野一路聽我同林太o既事。

Q 太郎一邊用多種生果o既汁混合o既飲品俾我飲,一邊同我分析。

佢撇開我o既桃花命唔講,認為我都係一個過分濫用感情o既人。

我承認一個女人係唔可以承受我咁豐富o既感情,但係兩個女人足以令我內咎。

同時愛上三個女人,我雖然冇辦法面對自己,可惜我仍然樂於接受每一份感情。

Q 太郎怪我放縱自己o既感情生活,完全冇束縛過自己。我反問佢身處於兩個女人當中又點,Q 太郎好驕傲咁同我講,佢兩個就兩個,佢有過擁有第三個o既機會,佢都可以放棄,但係我就唔得。

佢好o野,居然搵到一樣o野「叻」過我。

Q 太郎問我到底目前最愛邊一個女人。我從來冇諗過呢個問題,而家正好俾個機會我反省一下。

阿 Ann,Jenny,Rosa,林太,撇開一切,單從愛情o黎睇,我難以否認,我對林太有一份好狂熱o既愛。Q 太郎聽見,望住我,只係同我講一句:「咁你死喇!」


SUN

門鐘響,Q 太郎o係度「浪」緊衫,我毫無戒心開門。

我o係門口見到一個兇神惡煞o既樣,平時佢唔係呢個樣,而家居然會變成咁,佢係林生!

我想同佢講一聲 Hello……未出聲,一個有結婚戒指o既拳頭極快極快咁質埋我個面度,我眼前一黑,聽到自己哎o也一聲,後腦撞落地,不省人事。

我聽到 Q 太郎大聲咁問:「跌乜o野落地呀?」

我來不及答覆,林生已經大聲答:「係一個奸夫。」

Q 太郎立即表示要繼續(目訓)覺,就咁閂埋房門。

我趁機爬起身,林生迅速標埋o黎,一手抽住我件睡衣領,將我拉到貼近佢塊面,mark 到盡喉矓同我講:「我老婆已經將你同佢o既事講晒俾我聽!!」

我諗住呢趟死梗,Q 太郎又袖手旁觀,唯有「may」埋雙眼,由得佢打,鬼叫自己鍾意人地個老婆咩。

點知佢跪o係地,攬住我對腳,苦苦咁哀求我,不停叫我讓番個老婆俾佢。

林生同我講:「我預o左打你,所以帶定繃帶棉花同雙氧水同你洗傷口。」

講完居然郁手同我料理傷口,佢一面做,一面不停咁講佢點樣唔可以冇個太太。

當佢同我貼好膠布,佢同我講:「到底你係咪真係鍾意我太太?」

我答佢:「我真係真心鍾意你太太o既!」

佢又再一拳打過o黎,又係打番o係我上次俾佢打o個個位置。呢次直情痛到我「哇」一聲成個彈起,掩住隻眼o向梳化「典典」o下!

林生仲想o係上面打多一拳,我迫不得已,大聲叫:「唔好呀!我都係唔想呃你咋!」

佢呆一呆,好頹喪咁轉身開門行出去。

夜晚,隻眼腫到連眼鏡都戴唔到。好痛呀!