今期便利激情男女 2

激 情 男 女
中 女 功 夫 勁

近 日 「 無 線 」 黃 金 時 段 播 映 的 電 視 劇 《 女 人 唔 易 做 》 , 當 中 女 主 角 吳 美 珩 失 婚 後 搭 上 後 生 仔 林 峰 , 大 玩 忘 年 姊 弟 戀 !
現 實 生 活 中 , 大 多 數 男 人 都 偏 愛 青 春 少 艾 , 認 為 「 女 人 四 十 爛 茶 渣 」 , 然 而 總 有 人 口 味 與 別 不 同 , 就 像 剛 從 澳 洲 留 學 返 港 、 21 歲 的 青 年 Roger ( 化 名 ) , 認 為 女 人 年 紀 愈 大 愈 吸 引 , 甚 至 視 家 庭 主 婦 為 女 神 , 欣 賞 她 們 床 上 床 下 都 經 驗 豐 富 , 是 「 女 人 中 的 真 女 人 」 !

最 起 勁 搞 人 妻
「 果 日 係 朋 友 生 日 會 見 到 佢 , 已 經 心 動 ! 我 聽 佢 講 點 樣 湊 BB , 鍾 意 整 咩 送 菜 , 後 來 仲 講 到 佢 以 前 拍 拖 d 野 , 我 覺 得 呢 d 至 係 真 女 人 , 有 思 想 。 加 上 佢 身 材 婀 娜 、 胸 部 堅 挺 , 著 住 條 吊 帶 one-piece 同 高 爭 鞋 , 更 加 合 乎 我 心 目 中 女 神 o既 形 象 ! 」
Roger 口 中 的 「 女 神 」 32 歲 , 比 他 大 11 年 , 更 是 媽 咪 級 的 「 人 妻 」 , 令 Roger 難 以 忘 記 ! 當 年 他 仍 在 澳 洲 留 學 , 當 晚 他 雙 眼 沒 有 一 刻 離 開 過 她 , 二 人 更 好 像 有 觸 電 感 覺 。
「 我 真 係 好 欣 賞 佢 , 我 知 佢 都 feel 到 , 但 佢 無 抗 拒 。 果 晚 , 我 主 動 提 出 送 佢 返 屋 企 , 途 中 我 問 佢 想 唔 想 黎 我 屋 企 坐 下 , 估 唔 到 佢 一 口 答 應 ! 」 Roger 真 想 不 到 這 夜 會 來 得 那 麼 突 然 , 但 又 很 實 在 。
「 佢 係 床 上 真 係 好 主 動 , 我 好 似 皇 帝 咁 俾 佢 服 侍 , 佢 口 技 一 流 , 前 奏 已 經 佔 盡 上 風 , 佢 仲 提 議 我 地 用 唔 同 o既 姿 勢 , 好 似 企 係 度 咁 , 佢 遞 起 右 腳 , 我 地 就 面 對 面 咁 做 , 我 以 前 都 未 試 過 !
「 雖 然 佢 係 冇d 靚 妹 咁 窄 , 但 我 唔 係 貪 呢 d 野 。 佢 叫 床 聲 好 high , 唔 知 係 咪 因 為 我 心 裡 面 知 道 佢 係 人 妻 , 所 以 做 起 寧 舍 起 勁 , 覺 得 自 己 可 以 征 服 一 個 成 熟 o既 女 人 , 果 種 心 情 真 係 難 以 形 容 ! 」

自 言 鍾 情 中 女 的 Roger , 英 俊 有 型 , 西 裝 筆 挺 , 打 扮 略 為 成 熟 , 但 估 不 到 今 年 才 21 歲 的 他 , 已 婚 一 年 , 太 太 比 他 大 一 歲 , 可 是 Roger 仍 嫌 太 太 未 夠 女 人 味 。
「 我 老 婆 唔 夠 成 熟 , 人 生 經 驗 唔 豐 富 , 性 經 驗 更 加 唔 使 講 , 因 為 我 係 佢 第 一 個 男 人 , 好 多 野 都 係 我 教 佢 、 我 服 侍 佢 , 佢 只 會 乖 乖 訓 係 張 床 度 ! 」
Roger 跟 太 太 在 澳 洲 讀 書 時 認 識 , 二 人 拍 拖 一 年 便 結 婚 , 但 拍 拖 期 間 , 他 不 忘 四 出 「 偷 食 」 , 更 先 後 有 四 個 sex partners : 「 佢 地 都 係 香 港 人 , 個 個 平 均 都 大 我 五 年 。 可 能 因 為 性 經 驗 較 豐 富 , 好 多 野 都 敢 玩 , 好 似 SM 同 角 色 扮 演 咁 ! 佢 地 唔 會 好 似 d 靚 妹 咁 扮 怕 醜 , 呢 度 又 話 唔 掂 得 , 果 度 又 話 唔 摸 得 , 驚 死 蝕 底 咁 , 我 根 本 唔 當 d 靚 妹 係 女 人 ! 」
Roger 渴 望 被 照 顧 , 所 以 年 紀 輕 輕 已 成 家 立 室 , 奈 何 太 太 卻 並 非 他 的 「 dream woman 」 : 「 我 覺 得 佢 係 一 個 好 老 婆 , 一 個 照 顧 到 我 、 幫 我 安 排 好 多 野 o既 人 , 但 唔 係 理 想 性 伴 侶 。 」

Roger 十 歲 被 父 親 送 往 澳 洲 留 學 , 去 年 底 完 成 酒 店 學 位 課 程 後 , 獨 自 回 港 發 展 , 太 太 則 留 在 澳 洲 繼 續 升 學 , 大 把 機 會 滾 。
他 承 認 獨 愛 「 中 女 」 與 自 小 喪 母 不 無 關 係 : 「 以 前 我 同 媽 媽 關 係 好 好 , 佢 好 錫 我 , 可 能 得 我 一 粒 仔 啦 ! 但 自 從 佢 走 左 之 後 , 我 o既 生 活 就 唔 同 晒 , 好 多 野 都 要 自 己 一 個 人 決 定 同 承 擔 , 其 實 我 想 人 地 照 顧 我 、 幫 我 ja 主 意 多 d ! 」
現 時 沒 有 太 太 的 管 束 , Roger 隨 即 變 成 「 甩 繩 馬 騮 」 , 急 不 及 待 在 網 上 找 成 熟 玩 伴 : 「 前 幾 日 我 係 網 上 識 到 個 40 幾 歲 o既 人 妻 , 佢 已 經 有 三 個 仔 女 , 係 一 個 好 媽 媽 , 只 係 老 公 俾 唔 到 浪 漫 佢 , 佢 仲 話 會 煮 飯 俾 我 食 。 雖 然 我 地 未 正 式 約 會 , 但 我 已 經 好 期 待 , 因 為 佢 足 足 大 我 成 倍 ! 」
對 於 將 來 , Roger 直 言 : 「 如 果 真 係 遇 到 個 情 投 意 合 o既 成 熟 女 人 , 可 能 會 叫 佢 做 我 情 婦 , 因 為 老 婆 一 世 人 只 會 得 一 個 ! 」

姊 弟 戀 唔 易 守 寡
精 神 科 專 科 醫 生 陳 仲 謀 表 示 , 傳 統 中 國 人 認 為 「 男 大 七 、 女 大 一 」 , 便 是 理 想 的 結 婚 對 象 年 齡 , 對 於 女 大 過 男 會 被 譏 諷 「 姊 弟 戀 」 , 但 事 實 上 女 性 平 均 壽 命 為 83 歲 , 男 性 則 是 78 歲 , 所 以 「 女 大 過 男 」 , 二 人 可 能 白 頭 到 老 、 女 方 守 寡 機 會 減 低 ! 陳 仲 謀 又 指 , 男 性 喜 歡 年 紀 大 過 自 己 的 女 性 , 是 自 信 不 足 或 渴 望 被 照 顧 的 表 現 。

回 港 不 久 的 Roger , 對 香 港 生 活 並 未 完 全 適 應 , 朋 友 亦 不 多 , 閒 時 只 待 在 家 上 網 搵 工 及 獵 女 , 在 街 上 見 到 「 中 女 」 亦 會 望 多 兩 眼 。
1.jpg

这样都可以?

…duno