胡杏兒谷脹廿磅 演港版BJ

【東方日報專訊】無五月開拍重頭劇《肥田囍事》,故事以電影《BJ單身日記》為藍本,女主角需增肥廿磅,由於角色突出,上位容易,故令無內外不少花旦爭個你死我活,據知最終落在胡杏兒身上。無花旦之間一向競爭激烈,「一姐」宣萱九月約滿,胡杏兒大可憑港版BJ角色接棒!

電影《BJ單身日記》於○一年在美國上映,女主角Bridget Jones(BJ)是個在出版社工作的卅二歲平庸大肥妹,卻獲得好色又衰格的上司看中,又同時得青梅竹馬的律師暗戀,兩男爭一女,最後得到好歸宿,因而受到女觀眾歡迎而大賣座,而飾演BJ的雲妮絲維嘉]憑此角有份角逐奧斯卡金像獎「最佳女主角」;無今次開拍以此為藍本的《肥田囍事》,選角時頗為頭痛,因女主角需增肥廿磅直踩全個劇,雖然犧牲甚大,但估不到反應熱烈,不少花旦級人馬竟自動「獻身」,全因角色絕對出位,說不定同樣有機會角逐「最佳女主角」。

方中信做鹹濕上司

據知,無經一輪嚴選後,最終決定由胡杏兒擔此重任,原因是她性格得意,可擔演喜劇,而在電影中由曉格蘭特飾演的好色男上司,則定由方中信飾演。記者向杏兒求證,她承認確有此事:「公司係咁意同我提過,不過樂小姐(製作資源部副總監樂易玲)叫我唔好諗咁多住,畀心機拍好而家部《太極》先,其實《太極》個角色難度都幾高,我都想專心拍好先,而且《肥》劇塑造個角色要做好多,我唔想畀自己太多壓力。」

「可能貪我塊面肥」

雖然杏兒知道自己有份演出,但對於競爭情況激烈卻一無所知:「我只知道個角色要增肥,其他咩都唔知,(你贏好多人喎?)我真係唔知,可能貪我塊面肥啦,好開心公司畀呢個任務我,我鍾意接受挑戰,一定會盡力去做好。」

肥了不美丽了…

fat more pretty ^^ nice

lol~胡杏兒谷脹廿磅 演港版BJ

好大的代价哦!
真佩服她得勇气!