[转贴]天威勇士 魚骨重生

唔 想 再 提 那 句 「 有 黑 暗 地 方 就 有 光 明 … … 」 , 鬼 叫 今 期 天 威 勇 士 超 合 金 魂 最 紅 , 呢 句 開 場 白 網 上 到 處 可 見。 小 記 在 80 年 代 尾 開 始 追 睇 卡 通 , 87 年 TVB 播 放 的 《 天 威 勇 士 》 更 係 集 集 追 , 估唔 到 咁 就 過 了 20 年 。
年 長 的 都 話 《 天 威 勇 士 》 源 自 80 年 代 頭 的 《 戰 士 高 狄安 》 , 合 體 模 式 同 樣 係 主 角 走 入 一 個 機 械 人 內 , 再 由 中 型 Size 機 械 人 走 入 大 型 Size 機 械 人 ; 天 威 勇 士 就 是 由 阿 龍 、 劍 龍 和 無 敵 鐵 甲 人 組 成 , 比 起 高 狄 安 少 了 一台 機 械 人 。 其 實 可 以 想 像 到 要 重 現 成 玩 具 , 難 度 相 當 高 , 3 合 1 後 關 節 的 活 動 更 成問 題 。 可 喜 是 新 品 中 , 睇 得 出 Bandai 下 過 苦 功 , 新 採 用 「 魚 骨 脊 椎 」 。 雖 然 合 體後 腳 的 活 動 關 節 幅 度 不 大 , 但 玩 家 們 完 全 接 受 , 因 為 合 體 過 程 和 肌 肉 感 的 機 械 人 外表 , 已 令 人 佩 服 得 無 話 可 說 。

  1. 分 體 後 各 有 各 型 , 只 怕 冇 地 方 擺 。
    行 價 $1,399

  1. 硬 係 覺 得 阿 龍 樣 貌 似 85 年 《 超 獸 機 神 》 主 角 藤 原 忍 。

  1. 瑞 記 提 示 天 威 勇 士 記 得 買 「 香 港 雷 射 貼 行 貨 」 , 因 為 有 皮 篋 做 贈 品 外 , 件 玩 具 發 現 有 問 題 , 憑 單 據 可 以 更 換 。

  1. 天 威 勇 士 最 唔 靚 的 地 方 係 背 部 肩 位 , 但 靠 晒 佢 支 撐 雙 臂 冇 計 。

  1. 這 種 3 合 1 方 式 , 超 合 金 玩 具 中 相 當 少 見 。

  1. 超 合 金 魂 內 還 有 莉 娜 和 劍 塚 。

  1. 玩 具 中 , 排 中 間 的 劍 龍 係 精 髓 所 在 , 合 金 成 份 多 之 外 , 活 動 能 力 亦 奇 高 。

我都沒看過這動漫~~~